Łaski - Choroba znikła bez śladu

Chcę z wielką radością poinformować, że za przyczyną Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego zosta­łam wysłuchana. Zachorował mój syn, 42 lata, na wylew, bardzo dobry mąż, ojciec i mój syn. Stan był ciężki, leżał w szpitalu w Warszawie. Mod­liliśmy się całą rodziną do Miłosierdzia Bożego i Matki Bożej Nieustającej Pomocy Zadzwoni! ksiądz Marcin z Mińska Mazowieckiego i mówi: „proszę się modlić na różańcu o przyczynę Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego". Od razu zaczęłam się modlić o zdrowie syna, prosiłam żeby wsta­wiał się za moją prośbą, a ja będę się modliła o beatyfikację do Pana Jezusa Miłosiernego.

Zostaliśmy wysłuchani, syn za 2 i pół tygodnia wrócił do domu. Choroba znikła bez śladu. Leka­rze byli zaskoczeni, że szybko wrócił do zdrowia, a za Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego będę się sta­le modliła o beatyfikację.

Mińsk Mazowiecki, 10 III 1998 r. Kazimiera G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz