Nie mogłam chodzić

Składam gorące podziękowanie Kardynałowi Wyszyńskiemu za wstawiennictwo przed Bogiem, Matką Najświętszą i Sercem Pana Jezusa.
Miałam ostre zapalenie stawów, nerwów i skóry nóg. Prawie nie mogłam stać o własnych siłach. Zdawało mi się, że mam nogi w ogniu.
Ponad rok tak cierpiałam. Przyjmowałam różne lekarstwa, ale nogi wciąż mnie bolały i były nabrzmiałe.
Prosiłam Boga o wytrzymałość w cierpieniu. Zaczęłam odmawiać modlitwę o beatyfikację Prymasa Tysiąclecia, którą otrzymałam wraz z jego zdjęciem, prosząc Go o pomoc. Po dwóch tygodniach zostałam wysłuchana. Chwała miłosiernemu Panu na wysokościach!
Maria F., Szczuczyn, 3 listopada 1983 r.


Przykłady łask pochodzą z: o. Gabriel Bartoszewski OFMCap. "Wyprasza nam łaski z nieba", Warszawa 2011.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz