Miałam ostre zapalenie stawów, nerwów i skóry nóg

Składam gorące podziękowanie Kardynałowi Wyszyńskiemu za wstawiennictwo za mną przed Bogiem, Matką Najświętszą i Sercem Pana Jezusa.
Miałam ostre zapalenie stawów, nerwów i skóry nóg. Nie mogłam prawie stać o własnych siłach. Zdawało mi się, że mam nogi w ogniu.
Ponad rok cierpiałam. Przyjmowałam różne lekarstwa, ale nogi wciąż mnie bolały i były nabrzmiałe.
Prosiłam Boga o wytrzymałość w cierpieniu. Po otrzymaniu modlitwy o beatyfikację Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Prymasa Tysiąclecia, którą dostałam od was wraz ze zdjęciem, ta modlitwa jest na zdjęciu Ks. Prymasa, zaczęłam się modlić prosząc Go o wstawiennictwo i w krótkim czasie zostałam wysłuchana (około 2 tygodni).
Chwała miłosiernemu Panu na wysokościach!

Szczuczyn, 3 XI 1983 r.
Maria F.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz