„Bł. Stefan Wyszyński. Prymas do odkrycia” – książka, dzięki której odkryjesz na nowo nauczanie Prymasa Tysiąclecia

W odkrywaniu niezwykłych historii z życia Prymasa Tysiąclecia, pomoże czytelnikom ks. Jerzy Jastrzębski, który w swojej najnowszej książce „Bł. Stefan Wyszyński. Prymas do odkrycia”, przytacza nieznane wcześniej nauczania i fakty. Książka została wydana nakładem Wydawnictwa Esprit i objęta patronatem KAI.

Patrząc na życie kard. Wyszyńskiego, ks. Jastrzębski zastanawia się, jak pogodzić modlitwę, pracę i odpoczynek, 

jak ustalić odległość między ołtarzem a tronem, czy Maryja może być wzorem dla kobiet, a św. Józef dla mężczyzn, czy Prymas zawierzył Polskę Matce Bożej z Guadalupe oraz jaka była przyjaźń kard. Wyszyńskiego i św. Jana Pawła II.

„I choć słuchałem wielu jego kazań, i choć czytałem różne publikacje, i choć spędziłem wiele godzin w bibliotekach i archiwach w Polsce i w Rzymie, studiując prymasowskie nauczanie w tekstach oryginalnych, autoryzowanych i nieautoryzowanych maszynopisach; i choć napisałem i obroniłem doktorat o jego nauczaniu, i choć wygłosiłem o nim wiele wykładów i rekolekcji w Polsce i poza jej granicami, i choć zostałem powołany do Komisji Teologiczno-Historycznej Archidiecezji Warszawskiej Komitetu do spraw Organizacji Beatyfikacji Prymasa Tysiąclecia – to ciągle mam sokratejskie poczucie scio me nihil scire – wiem, że nic nie wiem. Ciągle i ciągle odkrywam, jak pasjonującą postacią jest kard. Stefan Wyszyński.” - pisze autor książki.

Książka „Bł. Stefan Wyszyński. Prymas do odkrycia” została wydana nakładem Wydawnictwa Esprit i objęta patronatem KAI.

Więcej o książce : https://www.esprit.com.pl/797/Bl-Stefan-Wyszynski.html

Wydawnictwo Esprit, amir / Warszawa

Katolicka Agencja Informacyjna
ISSN 1426-1413; Data wydania: 3 września 2021
Wydawca: KAI; Red. Naczelny Marcin Przeciszewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz