Łaski - Zdjęcie rtg klatki piersiowej nie wykazało żadnych zmian

W 2001 roku dowiedziawszy się, że matka mo­jej koleżanki (pielęgniarki, nadmieniam, że ja tak­że jestem pielęgniarzem w zawodzie pracującym już 21 lat) poinformowała nas, że u jej matki wy­kryto po wykonaniu zdjęcia rtg, a także po bada­niu tomografii komputerowej nowotwór drzewa oskrzelowego i po badaniach okazało się, że nie można go operować. Otrzymała stosowne lecze­nie - chemia a także naświetlenie, natomiast ja postanowiłem się modlić w jej intencji nie infor­mując o tym fakcie nikogo. Jednocześnie postano­wiłem, że będzie to modlitwa do Sługi Bożego Ks. Prymasa Stefana Wyszyńskiego. Modliłem się co­dziennie, jeden dziesiątek różańca, część bolesna, śmierć Pana Jezusa na krzyżu i odmawiałem ten dziesiątek do czasu, gdy dowiedziałem się od jej córki, że w badaniu kontrolnym, zdjęcie rtg klat­ki piersiowej nie wykazało żadnych zmian, guz zniknął. Jednocześnie nadmieniam, że widziałem poprzednie zdjęcia, na których ww. guz był wi­doczny.

Kraków, 19 I 2003 r. Tadeusz M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz