Łaski - Jestem przeświadczony o udzieleniu mi pomocy

Może moja skromna informacja przyczyni się do beatyfikacji Sługi Bożego Kard. Stefana Wyszyńskiego.

Drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia byi mroźny i wietrzny. Wracając z kościoła szedłem pod wiatr, a że choruję na nieżyt nosa, zmuszony byłem często nabierać powietrze ustami. W go­dzinach wieczornych dostałem wysokiej temperatury. Lekarz stwierdził silne przeziębienie. Po tygodniu gorączkowania dostałem suchego kasz­lu, który po kilku dniach przerodził się w mokry z obfitą flegmą.

30 lat temu miałem zmiany gruźlicze w płu­cach i obawiałem się powrotu choroby. Toteż co­dziennie modliłem się o wstawiennictwo u Boga Stefana Kard. Kasłałem cały miesiąc. Po przeświet­leniu płuc stwierdzono stare zwłóknienia.

Jestem przeświadczony o udzieleniu mi pomo­cy przez Sługę Bożego Stefana Wyszyńskiego.

Gdańsk, 23 IV 1991 r. Edmund Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz