Łaski - Odmówiłam modlitwę o beatyfikację

Od 20 lat pod lewą pachą mam guzek. Guzek ten bolał mnie, co mnie niepokoiło, gdyż bałam się zabiegu usunięcia guzka, l XI 2000 r. poszłam do katedry św. Jana Chrzciciela, aby pomodlić się przy grobie Sługi Bożego Kardynała Stefana Wy­szyńskiego o to, aby guzka nie trzeba było usu­wać. Podziemia były zamknięte, więc pomodli­łam się przy wejściu do podziemi i odmówiłam modlitwę o beatyfikację Kardynała Stefana Wy­szyńskiego i o to, aby za Jego wstawiennictwem otrzymać łaskę (uniknąć zabiegu usunięcia guz­ka). Od tego dnia guzek przestał mnie boleć i nie boli do tej pory. Czuję wewnętrznie, że tę łaskę wyprosił mi Sługa Boży Kardynał Stefan Wyszyński. Codziennie przy wieczornej modlitwie proszę Pana Boga o to, aby Sługa Boży Kardynał Stefan Wyszyński był wyniesiony na ołtarze.

Warszawa, 10 III 12001 r. Urszula Sz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz